top of page
  • תמונת הסופר/תעורך דין שבתי לוי

כיצד ניתן להתנגד לצוואה שנראית לא תקינה ואפילו מזויפת?

צוואה היא מסמך משפטי המכיל את רצונות המוריש והוראותיו לאחר מותו. למרות שמרבית הצוואות מבוצעות באופן תקין ובהתאם לחוקים הרלוונטיים, ייתכן שקיימות צוואות מסוימות שאינן תקינות או מזויפות. במקרים כאלה, ישנן מספר אפשרויות להתנגד לצוואה כדי להגן על זכויות היורשים החוקיים:


פניה לבית המשפט: ניתן להגיש תביעה לבית המשפט לביטול הצוואה. עלייך להתייעץ עם עורך דין מוסמך המתמחה בצוואות כדי להכין את התביעה המתאימה.


איסוף ראיות: יש לאסוף ראיות ומידע המוכיחים כי הצוואה אינה תקינה או מזויפת. זה עשוי לכלול חומרים כמו תעודות, מסמכים, הקלטות, ועדות של עדים. עורך דין מקצועי יכול לסייע לך ולייעץ בתהליך האיסוף וההצגה של הראיות הנדרשות.


הוכחת פגיעה ונזק: במקרים מסוימים, ניתן לטעון כי הצוואה המזויפת גורמת לפגיעה בזכויותם המשפחתיות או הרצון הפנימי של היורשים החוקיים. הוכחת הפגיעה עשויה להשפיע על תוקפה של הצוואה ולאפשר את ביטולה.


במקרה של התנגדות לצוואה שנראית לא תקינה ומזויפת, מומלץ בחום לפנות לעורך דין מיומן שיכול להביא לך את הייעוץ המקצועי והסיוע המשפטי הנדרש בתהליך התביעה וההגנה על זכויותיך כירש. בכך תוכל להגן על האינטרסים החוקיים שלך ולדאוג להתקבל לפי רצונותך ולפי ההוראות החוקיות הנכונות.


אם נתקלת בצוואה שנראית לא תקינה או אפילו מזויפת, מומלץ בחום לפנות לעורך דין מוסמך ומיומן בצוואות. שבתי לוי הוא עורך דין מוכשר עם ניסיון רב בתחום, עם הידע והיכולות הדרושות לייצג את הלקוחות בתהליכים משפטיים הקשורים לצוואות שאינן תקינות או מזויפות.


bottom of page